سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون کارها همانند شود یکى را بر دیگرى قیاس کردن توانست و پایان آن را از آغاز دانست . [نهج البلاغه]
داستانک

چند جوک خنده دار و جالب برای رفع ناراحتی

آقا ما هرجا واسه کار رفتیم یه نگا بهمون انداختن گفتن تست اعتیادم داری؟

حالا واسه معافیت سربازی که رفتیم دکتره گفت

جوون به این پهلوونی حیف نیست نره سربازی :|

چند جوک خنده دار و جالب برای رفع ناراحتی

رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود.

فروشنده گفت: یه دوبار بپوشی جا باز میکنه!

دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده گفت:

چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه

لامصبا شلوارم هوشمند کردن!

چند جوک خنده دار و جالب برای رفع ناراحتی

بعد ن?م ساعت قل?ون کش?دن دختره گفته ک? آب قل?ون تموم م?شه بر?م؟

میگن : قلیونِ اینقدر خندیده تنباکوش سوخته

شاگرد سفره خونه هم ذغال خورده مرده …

چند جوک خنده دار و جالب برای رفع ناراحتی

در آسانسور باز کردم دیدم یه دختره وایساده، گفتم خرابه؟

گفت: نه  گفتم پس چرا وایسادی؟

گفت: رو در نوشته ظرفیت 4 نفر، وایسادم پر شه دیگههههه :|

منو بیخیال عادت دارم

ولی آسانسوره بیچاره رفته سر خیابون مسافر بزنه

چند جوک خنده دار و جالب برای رفع ناراحتی

 دختره اومد تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانت?

?ارو چاقو زده به هندونه م?گه خوبه؟

دختره گفته خوبه، از هم?ن ?ه دونه سالمشو بد?ن

3 تا خونواده از محل اثاث کش? کردن

جسد وانت?ه هنوز پ?دا نشده …

شاگردشم رفته رو درخت نم?اد پا??ن

تا میگی هندونه جیغ میکشه

جوک خنده دار


کلمات کلیدی: جوک


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/2/22:: 3:12 عصر     |     () نظر