سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
داستانک

اس ام اس های تبریک گفتن تولد جدید و قشنگ

تبریک تولد عشق و اجساس

 

روزی که تو اومدی روی زمین

یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما

گل سر سبد بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزم

 

تبریک تولد عشق و اجساس


تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم تولدمان مبارک

 

تبریک تولد عشق و اجساس


روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم

تولدت مبارک

 

تبریک تولد عشق و اجساس


وجود زیبایت وارد به دنیا می شود

هدیه سال روزش این آوا می شود

عاشقی چون من بی پروا می شود

در شعر تولد غرق رویا می شود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز می شود

تولدت مبارک

 

مجموعه اس ام اس و پیام تبریک تولد زیبا و جدید ویژه سال 94

 


کلمات کلیدی: تبریک تولد


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/3/23:: 9:23 صبح     |     () نظر