سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
داستانک

در این مطلب چند دمنوش ساده معرفی می‌کنیم که هم سرحالتان می‌آورند، هم سرماخوردگی و آنفلوانزا را از شما دور می‌کنند و هم اینکه به شما انرژی بیشتری می‌دهند. لطفاً با ما همراه باشید.

سرخارگل یا گیاه اکیناسه

این گیاه حاوی خواص متعددی است. ریشه آن همانند گل‌ها و ساقه‌اش در طب سنتی استفاده‌ی زیادی دارد. سرخارگل سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را در برابر عفونت‌های باکتریایی و ویروس‌ها مقاوم می‌کند.

به عقیده‌ی متخصصان این گیاه ضدالتهاب، ضدعفونی‌کننده، ضد باکتری، آنتی‌بیوتیک، ضدویروس و حتی تسکین‌دهنده‌ی زخم‌هاست.

خلاصه اینکه سرخارگل یکی از آن گیاهان ناب زمستانی است. سری به عطاری بزنید و خودتان را یک فنجان دمنوش سرخارگل مهمان کنید.

 
آویشن

آویشن شهرت فراوانی در تقویت و ضدعفونی کردن بدن دارد. این گیاه سرشار از روغن‌های ضروری است که عطر و طعم بی‌نظیری به غذاها می‌دهد. دمنوش آویشن برای باز شدن بینی بسیار مناسب است. این گیاه بخش‌ها و اعضای درونی بدن را تمیز و ضدعفونی می‌کند. اگر به شدت سرماخورده‌اید و سرفه امانتان را بریده است هر روز سه تا پنج فنجان دمنوش آویشن میل کنید. کافی است آویشن تازه تهیه کنید و در آب جوش انداخته و به مدت چند دقیقه دم کنید.

گل‌های مریم‌گلی سیاه برای درمان عفونت‌های تنفسی، احتناق سینوس‌ها و آنفلوانزا مفید است. اگر سرما خورده‌اید و زیاد سرفه می‌کنید توصیه می‌کنیم که روزانه دو تا سه فنجان از این دمنوش میل کنید. مریم گلی شما را از پیری زودرس هم دور می‌کند

بادرنجبویه

از زمان‌های قدیم بادرنجبویه جزو گیاهان شناخته شده است و یونانیان به آن نام ملیس داده‌اند. باید بدانید که ابن‌سینا این گیاه را بادرنجبویه نامیده است چون برگ آن اگر فشرده شود بوی بادرنگ (لیمو) می‌دهد برای همین امروزه به آن سیترونل هم می‌گویند. این گیاه درمانگر و معطر برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. اگر دچار آنفلوانزا یا سرماخوردگی شده‌اید به سراغ این گیاه بروید. نقش این گیاه در درمان سرفه‌های شدید و تسکین مشکلات تنفسی موثر است. از این گذشته بادرنجبویه می‌تواند تب و مشکلات گوارشی را از بین ببرد. اگر استرس و فشارهای روحی‌تان زیاد است نیز می‌توانید به این گیاه اعتماد کنید. در این صورت شب‌ها قبل از خواب یک فنجان از این دمنوش میل کنید تا خواب راحتی داشته باشید.

 
رازیانه

دمنوش رازیانه با یک فنجان آب و یک قاشق چای‌خوری تخم رازیانه‌ی خشک آماده می‌شود.

از این گیاه به خاطر خواص گوارشی آن استفاده می‌شود به خاطر اینکه اشتها را تحریک کرده و با نفخ یا سنگ کیسه‌ی صفرا مقابله می‌کند. برای رفع مشکلات گوارشی‌تان روزانه سه فنجان از این دمنوش را میل کنید.

 
اسطوخودوس

خیلی از مردم در فصل سرما دچار بی‌حوصلگی و افسردگی می‌شوند. می‌شود با پرتودرمانی، مصرف مولتی‌ویتامین‌ها یا سفر به مناطق گرم‌تر به حل این مشکل کمک کرد. مصرف دمنوش اسطوخودوس یکی از بهترین، ساده‌ترین و طبیعی‌ترین روش‌های رفع افسردگی فصلی است. این گیاه آرامش‌بخش و ضدعفونی‌کننده است که با استرس، اضطراب و حتی افسردگی هم مقابله می‌کند. اسطوخودوس برای تسکین درد نیز موثر است برای همین برای تسکین دردهای میگرنی نیز مفید است.

آویشن شهرت فراوانی در تقویت و ضدعفونی کردن بدن دارد. این گیاه سرشار از روغن‌های ضروری است که عطر و طعم بی‌نظیری به غذاها می‌دهد. دمنوش آویشن برای باز شدن بینی بسیار مناسب است

رزماری

رزماری تقویت‌کننده، ضدخستگی، سم‌زدا است و کلی خاصیت دیگر هم دارد. یعنی یک شاخه رزماری است و هزار و یک خاصیت. دمنوش این گیاه برای تسکین فشارهای عصبی و عضلانی مفید است. رزماری خاصیت دیورتیک دارد یعنی ادرارآور است و یک درمان موثر در برابر خستگی و تجمع توکسین‌ها در بدن محسوب می‌شود.
جینسینگ

 
جینسنگ

ریشه‌ی جینسنگ حاوی میزان قابل‌توجهی ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این گیاه حافظه را تقویت کرده و با استرس و خستگی مقابله می‌کند. علاوه بر این‌ها ریشه‌ی این گیاه باعث تقویت ریه‌ها شده و با کاهش اضطراب مشکلات مجاری تنفسی را تسکین می‌دهد. دمنوش این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و شما را در برابر بیماری‌ها ایمن می‌کند.

 
مریم‌گلی

گل‌های مریم‌گلی سیاه برای درمان عفونت‌های تنفسی، احتناق سینوس‌ها و آنفلوانزا مفید است. اگر سرما خورده‌اید و زیاد سرفه می‌کنید توصیه می‌کنیم که روزانه دو تا سه فنجان از این دمنوش میل کنید. مریم گلی شما را از پیری زودرس هم دور می‌کند. امتحان کنید.

خیلی از مردم در فصل سرما دچار بی‌حوصلگی و افسردگی می‌شوند. می‌شود با پرتودرمانی، مصرف مولتی‌ویتامین‌ها یا سفر به مناطق گرم‌تر به حل این مشکل کمک کرد. مصرف دمنوش اسطوخودوس یکی از بهترین، ساده‌ترین و طبیعی‌ترین روش‌های رفع افسردگی فصلی است

اکالیپتوس دمنوش به

اکالیپتوس خواص زیادی روی سیستم تنفسی دارد و انواع پاستیل‌های آن برای تسکین گلو بسیار مفید است. دمنوش این گیاه خواص ضدعفونی‌کنندگی قوی دارد و با سرفه، سرماخوردگی یا برونشیت مقابله می کند. با این حال نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد چون می‌تواند باعث مسمومیت، حالت تهوع، استفراغ یا تحریک لوله‌ی گوارشی و مجاری صفراوی شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/1/21:: 3:49 صبح     |     () نظر

نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های بسیاری هستند که اگر اهل تجربه کردن مزه‌های تازه باشید می‌توانید آن‌ها را در منزل تهیه کنید. یکی از آن‌ها دمنوش به است که طریقه تهیه و دم کردن آن را در ادامه توضیح داده‌ایم.

 

طرز تهیه:

به را بشویید و با رنده درشت رنده کنید. سپس آن را در یک سینی بریزید و خشک کنید.

وقتی رطوبت به از دست رفت، آن را داخل تابه بریزید و روی حرارت کم بگذارید و مرتب هم بزنید تا کمی تغییر رنگ بدهد و چیزی شبیه چای معمولی حاصل شود.

در این مرحله آن را در شیشه در بسته بریزید و هر بار یک قاشق از آن را در قوری ریخته، مانند چای دم کنید و بنوشید.

دمنوش به نیاز به شیرین‌کننده ندارد و بسیار آرامبخش است. همچنین می‌توانید با آبلیمو آن را بنوشید.

با شروع فصل پاییز و افزایش احتمال سرماخوردگی و اختلالات روحی مصرف میوه به برای اکثر افراد از جمله کودکان سودمند است، اما از آنجایی که جرم میوه به دیر هضم و نفاخ است، مصرف مربا و یا دمنوش آن بیشتر توصیه می شود.

علاوه بر این، میوه به باعث تقویت دهانه معده شده در بهبود رفلاکس معده نیز موثر است.

مصرف دمنوش میوه ای به در هنگام عصر به بهبود خواب شبانه نیز کمک می کند. و البته در طول روز باعث نشاط و سرزندگی می گردد.

برای افرادی که از یبوست رنج می برند مصرف این دمنوش میوه ای به بعد از وعده های غذایی مناسب تر است اما در صورت یبوست شدید با پزشک خود در رابطه با مصرف این دمنوش میوه ای به مشورت نمایید.

طعم و عطر خوش این چای شما را از مصرف قند و دمنوش میوه ای به شکر نیز بی نیاز می کند.
این چای بدون هر گونه رنگ و طعم دهنده شیمیایی تولید شده و جایگزین تولید خانگی آن است.

نکته قابل توجه آن که مصرف این دمنوش میوه ای به در بارداری نیز مجاز بوده و به رفع حالت تهوع بارداری کمک می کند.

  دمنوش میوه ای به می تواند در فصل پاییز بهترین دمنوش میوه ای به برای پذیرایی از مهمانان باشد!

بهار نارنج

یکی از مشکلاتی که خانم های دمنوش میوه ای به مبتلا به سندروم پیش از قاعدگی به آن دچار می شوند، اضطراب، عصبی بودن و افسردگی است. برای رفع این مشکلات می توان دمنوش میوه ای به از گیاه و عرق بهار نارنج کمک گرفت. استفاده از بهار نارنج باعث تقویت اعصاب می شود. این گیاه ضدتشنج عصبی است.

برخی از خانم هایی که به سندروم پیش از قاعدگی مبتلا هستند با اختلال خواب و به ویژه بی خوابی مواجه می شوند که مصرف این گیاه دمنوش میوه ای به به درمان بی خوابی کمک می کند.

2 گرم (معادل یک قاشق چای خوری) از گیاه بهارنارنج را باید دمنوش میوه ای به در یک استکان آب جوش دم کرد. افزودن عسل و آویشن به این دم نوش دمنوش میوه ای به تاثیر آن را بهبود می بخشد.

 

گل مغربی

بدن برای عملکرد بهتر به اسید چرب ضروری نیاز دارد دمنوش میوه ای به و در صورتی که اسید چرب ضروری به مقدار مناسب در بدن وجود نداشته باشد فردا با مشکلات زیادی مواجه می شود. اگر اسید چرب ضروری به مقدار کافی در بدن وجود نداشته یا از بین رفته باشد، دمنوش میوه ای به فرد با مشکلات سندروم پیش از قاعدگی مواجه شده یا اینکه مشکلات سندروم پیش از قاعدگی تشدید می شود برای رفع این مشکل و تامین اسید چرب ضروری می توان از گل مغربی و روغن آن استفاده کرده. دمنوش میوه ای به علاوه بر این باید از خوردن غذاهای چرب پرهیز کرد.

 

اسطوخودوس

مصرف اسطوخودوس برای خانم هایی دمنوش میوه ای به که به مشکل بی خوابی و افسردگی پیش از قاعدگی مبتلا هستند پیشنهاد می شود. اسطوخودس همچنین می تواند مشکلات گوارشی را برطرف کند و نفخ شکم و گاز ناشی از آن را از بین ببرد. دمنوش میوه ای به بسیاری از خانم های مبتلا به سندروم پیش از قاعدگی با مشکلات گوارشی مواجه هستند، در نتیجه استفاده از اسطوخودوس به آنها پیشنهاد می شود. دمنوش میوه ای به اسطوخودوس مقوی معده هم است. ریختن گل تازه اسطوخودوس در بالش خاصیت آرام بخش دارد. دمنوش میوه ای به 2 گرم اسطوخودوس را باید به مدت 10 دقیقه در یک استکان آب جوش دم کرد و قبل از خواب نوشید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/1/21:: 3:38 صبح     |     () نظر

دمنوش میوه ای به

دمنوش میوه ای به دمنوش به لیمو,دمنوش به لیمو و زیرفون,دمنوش برگ به لیمو,فواید دمنوش به لیمو,تهیه دمنوش به لیمو,طرز تهیه دمنوش به لیمو,دمنوش گیاهی به لیمو,دمنوش به و لیمو,خواص دارویی دمنوش به لیمو,دمنوش بهار نارنج,خواص دمنوش بهار نارنج,طرز تهیه دمنوش بهار نارنج,فواید دمنوش بهار نارنج,دمنوش به خانه برمیگردیم,دمنوشهای به خانه برمیگردیم,دمنوش های برنامه به خانه برمیگردیم,دمنوش به لیمو,دمنوش به لیمو,دمنوش به لیمو و زیرفون,خواص دمنوش به لیمو,طرز تهیه دمنوش به لیمو,دمنوش به لیمو و زیرفون,دمنوش به خواص,خواص دمنوش به لیمو,خواص دمنوش به لیمو,دم نوش به انگلیسی,بهترین دمنوش برای میگرن,بهترین دمنوش برای سرماخوردگی,بهترین دمنوش گیاهی,بهترین دمنوش برای لاغری,بهترین دمنوش برای پوست,بهترین دمنوش گیاهی برای لاغری,بهترین دمنوش برای میگرن,بهترین دمنوش لاغری,بهترین دمنوش برای معده,بهترین دمنوش اعصاب,بهترین دمنوش سرماخوردگی

دمنوش میوه ای به برای استفاده چه کسانی مناسب است؟

این دمنوش با طعم خوش و گوارا راه حل مناسبی است ” برای داشتن یک روز دل انگیز و آرام ” ، مطمئن باشید بعد از مصرف به نتیجه خواهید رسید که لایق آن است که در برنامه روزانه شما قرار گیرد. دمنوش به تقویت کننده معده و قلب ، دارای اثرات مثبت بر فکر و ذهن می باشد همچنین کمک به کاهش کلسترول خون و فشار خون می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/1/21:: 3:12 صبح     |     () نظر

اس ام اس ، سری جدید اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

جملات عاشقانه,شعر عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,متن عاشقانه,پیامک عاشقانه,اشعار عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

هر روز ساعت دلم را عقب می کشم

تا خیال کنم ، دیر نکرده ای هنوز …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بعضی وقتها باید یقه ی احساستو بگیری

با تموم قدرت سرش داد بزنی و بگی :

تو رو خدا بسه ، بسه دیگه تا حالا هر چی کشیدم از دست تو بود

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

من به دنبال کسی می گردم

که بداند تپش قلب دلیلی دارد!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

خواب هایم پریشان

خنده هایم فتوشاپی

درد و دل هایم با دیوار وبلاگ !

میزان همدردی ها هم با کامنت !

و تکرار پشت تکرار …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

م? ب?نــ?؟

زمـــستان هم رفتارش عاشقانه است ، فقط ادعا م?کند

سرد و ?خ? است …

گوشت را ب?ار جلو “ب?ن خودمان باشد ، دلش گ?ر بهـــار است”

انگار? زمستان هم عاشق بهار شد…

د?روز گرد و خاک کرد ، امروز بــــغض کرد و ترک?د بغضش…

دلم نم? آ?د بهش بگو?م وقت? به بهار م?رس? که تمام شده ای

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

گاهـــــــــــی باید بارید…

آنقدر که خودت هم غرق شوی…!

گاهـــــــــــی باید رفت…

آنقدر که خودت را هم گم کنی…!

مجموعه جدید اس ام اس عاشقانه شاخ

sms asheghaneh

لحظه هایم مال تو

به قیمت ” هیچ “

همین که کنارم باشی خوشبخت ترین انسانم …

سری جدید اس ام اس عاشقانه 94

sms asheghaneh

هَمیشـِـــه آز آمَدن “ن” بَر سر “کَلـــِـــــمآت” می تَرســـَــم

ن داشتن تو …

ن بودن تو …

ن ماندن تو …

اس ام اس عاشقانه 94

sms asheghaneh

بس که دیوار دلم کوتاه است ،

هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ،

به هوای هوسی هم که شده ،

سرکی می کشد و می گذرد

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

سخت است درک کردن ? دخـــــتری که غــم هایـــــش را

خودش میــــداند و دلش …

که همه تنـــــها لبــــخـــندهایش را میبینند ؛

که حســــرت میـــــخورند

بــخاطرشاد بودنــــــــش …

بخاطرخنده هایـــــــــش …

و هیچکس جز خودش نمیــــداند چقدر تنهاســــــت …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

هنوزم میشه عاشق بود

تو باشی ، کار سختی نیست

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

خدایا ، می خواهم چیزی بگویم !

این یک اعتراف است

من بی او دوام نمی آورم

حتی تا صبح فردا …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

هر روز عاشقانه تر می نویسم

تا تمام ادم های این سرزمین “تب” کنند

در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه “تو”

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تو بزرگ ترین آرزوی منی حتی اگر برآورده شوی

باز هم تو را آرزو میکنم

اس ام اس ،  اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

 


کلمات کلیدی: اس ام اس


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/1/14:: 6:1 عصر     |     () نظر

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

اس ام اس های جدید و جالب مخصوص سیزده بدر


دلم واسه سیزده بدر میسوزه ! میدونی چرا !؟

آخه بهش میگن نحس ! بیچاره ها خبر ندارن تو دست سیزده بدر رو از پشت بستی !

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.

با سلام و عرض تبریک سال نو

باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !

لطفا سبزه ها را به نییت یکی دیگه گره بزن !!!

.

.

اس ام اس سیزده بدر

.


الهی قربونت برم که انقدر نازی ! مثل سبزه ی عید میمونی

انشالله این سیزده به در بجای سبزه انقدر گره بزننت که دیگه باز نشی

به هر صورت سکه دو رو داره !

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.

اس ام اس سیزده بدر 94

سلام عزیزم علی/مریم جون سیزده کجا میرین؟

اگه میشه بیا با هم بریم.

اخه پارسال با تو خیلی خوش گذشت

تو که میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا اخر میخونیش !؟

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.


با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران منتظر

دعوت میشود ضمن خویشتن داری

از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند !

سازمان حمایت از محیط زیست !


.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر


اس ام اس های جدید و جالب مخصوص سیزده بدر

.


اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !

.

اس ام اس سیزده بدر 94

.


با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی!

دستگاه “سبزه گره زنی” با قابلیت 90 گره در ثانیه

پیش فروش می شود

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.


از غظنفر می پرسن 12 فروردین چه روزیه ؟

میگه روزی که میریم برای 13 بدر جا می گیریم !

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.


تو رو خدا فردا جایی قرار نزار میخوام سیزده رو فقط با تو باشم

آخه بدون تو اصلا صفا نداره

اینم از دروغ سیزده من

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.

اس ام اس سیزده بدر 94

اینها سبزه 13 بدره ! اون وسطی رو برای رسیدن تو به آرزوهات گره زدم !

.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

.
تو رو خدا رو 13 بدر به نییت ما هم چندتا گره بزنین
شاید یه زن هم گیر ما اومد !
.
اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر
.
سلام خوبی
ببین امسال دیگه سبزه گره زدن رو بیخیال شو !
با این قیافه ایی که تو داری اگه درخت هم گره بزنی
شوهر گیرت نمیاد !
بیچاره سبزه ها !
.
.
.

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

ضمن عرض تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت
فرا رسیدن دوباره مراسم گره زنی !
امسال روی مدل 2 گره کار کن ! ببینیم چی میشه !
.
اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر
اس ام اس سیزده بدر 94

به علت ازدیاد دختران دم بخت
گره زنی سبزه ها تا 20 فروردین ماه تمدید شد !
.
اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر
.

سلام خوبی ؟ یه چیزی میخواستم بگم !
پارسال اون همه سبزه گره زدی هیچی نشد !
بیا امسال درخت گره بزن شاید فرجی شد !
.
اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر
.

جشنواره بهاری به مناسبت سیزدهم فروردین ماه !
1 ععد سیم کارت بخر 13تا مجانی ببر !!!
( ستاد جلوگیری از کپک زدگی سیم کارت ها !!!)
.
اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر
.
دمت گرم بابا.خیلی با حالی
اولین گوسفندی هستی که دلت طاقت اورد و سبزه ها رو تا سیزده نخوردی !
.
اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر
.
اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟
قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده

اس ام اس سیزده بدر 94,اس ام اس 13 بدر

اس ام اس سیزده بدر 93  ,  اس ام اس سیزده بدر 94   اس ام اس سیزده بدر 93  , اس ام اس سیزده بدر اس ام اس سیزده بدر 93 خنده دار  , اس ام اس 13 بدر اس ام اس 13 بدر 93  , اس ام اس سیزده بدر اس ام اس تبریک سیزده بدر 93  , اس ام اس سیزده بدر 94 اس ام اس جدید سیزده بدر 93  , اس ام اس سیزده بدر 94 اس ام اس سیزده بدر سال 93  , اس ام اس سیزده بدر 94 اس ام اس روز سیزده بدر 93  ,  اس ام اس طنز سیزده بدر 93  , اس ام اس 13 بدر اس ام اس عاشقانه سیزده بدر 93  , اس ام اس سیزده بدر اس ام اس سیزده بدر



کلمات کلیدی: اس ام اس سیزده بدر


نوشته شده توسط الهه منصوری 94/1/4:: 1:54 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >